FAQ
-
Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?
-
Nasi kurierzy zazwyczaj dostarczają zamówienie w przeciągu 24godz jeśli zamówienie zostało złożone przed 13 w dniu poprzednim (rzadko bywa, że dłużej), aczkolwiek informujemy że oficjalnie dajemy max do 5dni roboczych.
Uprzedzamy, że istnieją potencjalne opóźnienie/poślizgi, niezależne od nas, w czasie dostarczania w dniach świątecznych np. Świąt Bożego Narodzenia.
-
Gwarancja i Jakość
-
Wszystkie produkty u nas zakupione pochodzą od oficjalnych dystrybutorów producentów. Niczego nie ściągamy z zagranicy lub z nieznanych źródeł.
Każdy produkt zakupiony u nas posiada 24msc Gwarancje, którą można u nas zrealizować.
-
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
-
O każdym etapie informujemy drogą mailową.
W mailu wysłanym do Państwa po złożeniu zamówienia, znajduje się link, pod którym znajduje się obecny status zamówienia.
-
Na mojej fakturze jest błąd. Jak mogę to poprawić?
-
W przypadku błędnych danych nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres contact@black-knife.pl oraz podając:
Numer faktury lub zamówienia,
Poprawione dane
Licznika strony: